Všeobecné obchodní podmínky

Dodavatel: 

Profisink plus s.r.o.

Sokola Tůmy 1099/1
709 00 Ostrava - Hulváky
IČ:  28627377

DIČ: CZ 28627377

 
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje, které zákazník poskytne pro obchodní transakci nebo pro registraci do obchodu, nebudou poskytovány třetím stranám a bude s nimi nakládáno dle příslušných zákonných ustanovení.
Obchodní vztahy v tomto internetovém obchodě se řídí platnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a dalších souvisejících právních norem a předpisů.
 
Platební podmínky
Našim zákazníkům nabízíme tři způsoby úhrady zboží.
  • Zboží může být zasláno na dobírku - využíváme kurýrní služby společnosti TOPTRANS, doprava po ČR je zdarma, cena přepravy na Slovensko je € 9,30.
  • Zboží je možné zaplatit převodem na účet dodavatele předem - po připsání platby na účet, bude zboží odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Doprava po ČR je zdarma, cena přepravy na Slovensko je € 9,30.
  • Zboží je možné si osobně vyzvednout po předchozí domluvě v areálu společnosti TOPTRANS na adrese: TOPTRANS EU, a.s., Ostravská 3, 736 01 Havířov-Šumbark. Platbu lze provést v hotovosti.
Dodací podmínky
Jednotlivé termíny dostupnosti naleznete  u jednotlivých produktů. Doba dodání závisí na dostupnosti zboží u dodavatele popř. na výrobě. Naší snahou je dodávat zboží v co nejkratším termínu. Zboží standardně odesíláme od 2 pracovních dnů do dvou týdnů po obdržení objednávky. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat s návrhem dohody jak daný obchodní případ realizovat.
 
Přeprava zboží
Pro přepravu zboží využíváme služeb Přepravní společnosti Toptrans. Upozorňujeme, že všechny zásilky dřezů jsou otevřeny ! Důvodem je kontrola zásilky mezi jednotlivými přepravci. Jelikož se jedná o křehké zboží a může dojít během přepravy k poškození žádáme Vás, aby jste při převzetí zásilky pečlivě zkontrolovali, zda není dřez poškozen. Na pozdější reklamace nebude brán ohled.
 
Změna cen
Společnost Profisink plus s.r.o. si vyhrazuje právo změnit ceny bez předchozího upozornění. Zároveň zaručuje, že v případě změny cen bude u objednaných a nedodaných objednávek účtována původní cena, která byla v době objednání. Tato zásada se však netýká časově omezených akcí s uvedenou platností od – do.
 
Dostupnost zboží
Společnost Profisink plus s.r.o. si vyhrazuje právo zrušení (nepřijetí) objednávky, nebo jejího částečného plnění v případě, kdy požadované zboží bylo staženo z prodeje nebo není dále výrobcem dodáváno.
 
Vrácení zboží
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit  nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení.

Vrácené zboží musí zákazník doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zákazník zboží musí vrátit nepoškozené, kompletní, nepoužité a v původním nepoškozeném obalu a s dokladem o koupi.

Po vrácení zboží budou zákazníkovi vráceny peníze bankovním převodem na číslo účtu kupujícího, a to nejpozději do 30 dnů ode dne doručení na  adresu prodávajícího.

Vrácená částka bude zákazníkovi snížena o celkové náklady vzniklé na balné a dopravné, které vznikli prodávajícímu při odesílání zásilky k zákazníkovi.

Vrácené zboží nezasílejte na dobírku, takto poslané zboží nebude u nás převzato.

Vrácení zboží je nutné oznámit telefonicky na tel. 724 886 915
 
Záruka a Reklamace
Záruka za zboží prodávané v internetovém obchodě www.granitovydrez.cz se řídí platným a  účinným právním řádem České republiky.
 
V  případě závady na zboží je nutné se obrátit přímo na společnost Profisink plus s.r.o.
 
Obsahuje-li zásilka záruční list dodávaný výrobcem, prosím pošlete nám jej na naši poštovní adresu k potvrzení. Záruční list nelze potvrzovat předem z důvodu možnosti vrátit zboží v zákonné 14 denní lhůtě.
Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v  průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno. V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu  a  následně se těmito informacemi důsledně řídit. V  případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
 
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
 
V  případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné.
 
Povinné informace
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

 

Doprava ZDARMA

Profisink plus s.r.o.

Sokola Tůmy 1099/1, 
709 00 Ostrava - Hulváky

IČ: 28627377
DIČ: CZ28627377